Monday 13 June 2011

BUAT AWAK YANG SAYA SAYANG AZNEY




Buat Awak Yang Saya Sayang..
saat waktu bersama awk, sayalah orang yang paling gembira sekali kerana mendapat cinta dan kasih sayang dari awk..Saya inginkan awk bahagia bersama saya bukan kerana harta, juga bukan kesempatan, tapi kerana cinta saya terhadap awk..tapi saya tahu awk bukan begitu..Mungkin saya merimaskan awk selalu tapi niat saya hanya untuk mngembirakan awk..dengan adanya saya disisi awk..saya brharap awk akan merasa gembira..kerana setiap saat mase yang ada, saya inginkan awk..kerana awk, hidup saya menjadi amat bermakna sekali..kerana awk, hari-hari saya menjadi semakin indah..kerana awk, mimpi-mimpi saya mungkin akan menjadi nyata..kerana awk, saya tekat untuk melakukan yang terbaik..kerana awk, saya berusaha untuk memperbaiki kelemahan dan kesilapan saya..kerana awklah, saya ada semangat untuk hidup...kerana  awk jugalah, saya mengalirkan air mata yang bagi saya amat bermakna..awklah insan yang mampu membuatkan air mata saya mengalir kerana cinta
dan, airmata itu tidak akan lagi mengalir untuk cinta...
pencintamu yang ikhlas:Mohamad Amirul Azman Shah

No comments:

Post a Comment