Tuesday 21 June 2011

ADA SESUATU AZNIE NAK CAKAP BUAT AMIRUL......

Sejak aku memandang wajah mu, hatiku terus terpikar dengan seri wajah mu. Bila kita mula-mula bersuara aku rasa sungguh indah pada ketika itu. Tiba-tiba aku terasa hatiku berdegup dengan kuat bila aku  berjumpa dengan mu. Di situ lah baru ku tahu rupa-rupanya aku telah jatuh cintai pada mu dan aku berasa takut untuk meluah kan perasaan ku pada mu kerana ku takut cinta yang ku ingin berikan  di tolak oleh mu . Selama ini ku pendam di dalam hati ku untuk mencintai mu tapi hati ku hancur bederai apabila ku melihat kau bermesra dengan seseorang. Perasaan ku semakin hari, semakin kuat untuk mencintaimu  dan aku ambil keputusan untuk menerus terang tentang isi hati ku ini. mula-mula kau masih tak percaya dengan meluahan isi hati ku ni tapi aku masih  tidak berputus asa kerana kau ibarat bidadari yang muncul dari kayangan bagi ku. akhirnya  kau dapat juga menerima ku aku berasa sungguh gembira kerana kau sanggup menerima ku untuk menjadi teman hidup ku. Aku sangat bersyukur kerana kau menerima ku dan aku selalu berdoa semoga kita dapat hidup bahagia bersamamu . akhir kata dari saya, awak la seseorang yang saya amat cintai dalam dunia ini dan saya sentiasa  akan menyayangi awak. Cinta AMIRUL_AZNEY  jangan la rusing  kerana cinta itu ikhlas di dalam hati kita............
Apabila saya dalam kesunyian
Sebenarnya saya rasa sangat sunyi bila awak sibuk. Saya rasa ibarat berada di dalam gua yang gelap gelita dan saya  sahaja yang berada di situ.saya faham dengan kesibukan awak sekarang dan saya tak  marah pun kat awak. Saya hanya ingin katakan yang saya sangat rindu pada awak dan saya ingin awak layan saya seperti dulu. Saya rasa sungguh gembira bila saya dengar awak ketawa bila saya buat lawak dan saya rasa sungguh tenang bila mendengar suara awak . Saya selalu terbayang wajah awak  di dalam mimpi saya  dan saya rasa sungguh gembira kalau saya dapat  buat  mimpi itu menjadi kenyataan kerana dalam mimpi saya terbayang wajah kita dan saya sedang bersanding di atas pelamin . Saya selalu berdoa semoga saya dan awak semoga ditakdirkan agar dapat hidup bersama-sama hingga akhir hayat ku . akhir kata dari saya , saya akan buat ape saja demi membahagiakan awak dan menjadi teman hidup saya dan saya ingin katakan nama awak tetap berada di dalam hati saya.... saya sangat sanyangkan awak.............

AMIRUL
LOVE
AZNIE

No comments:

Post a Comment